kLorD Posted February 26, 2009 Report Posted February 26, 2009 File Name: promod4final File Submitter: DarKross File Submitted: 26 Feb 2009 File Category: Call of Duty Changelog: - M4/MP5 rebalanced to approximate the current calibre of AK47/74u for wider variety of gun use with revised hitbox system - Game environment physics further reduced (10-15 % FPS Boost) - Car's instantaneously delete glass/bumper/bonnet from game environment (FPS Boost) - Deadly bolts for sniper rifles introduced to potentially remove chest & neck direct hit tagging on a moving target - End of round no longer freezes the player to the floor, enabling free movement whilst scores appear - Promod graphic setting "Stock lighting" has now been restored to its original value - Various security enhancements added - Shoutcaster overlay now supports widescreen monitors - RUP function lagg fixed - Logprints added to rup mode indicating which area of the model has been hit - Revised Intensive hitbox (see below) Intensive aim-based hitbox feature - Damage amplifier to legs/arms changed from 0.7 to 0.8 to fixed 99 damage issue - Damage amplifier to feet & hands lowered from 0.7 to 0.6 Click here to download this file
AW-Kalifa Posted February 26, 2009 Report Posted February 26, 2009 Maes pero tengo entendido que en CAL estaban usando el DAMN? Ya me cai del bus. Ponganme al dia
kLorD Posted February 27, 2009 Author Report Posted February 27, 2009 Maes pero tengo entendido que en CAL estaban usando el DAMN?Ya me cai del bus. Ponganme al dia bueno, pues raf había hecho promod3, MavlP creo el damn y le dió mucho soporte,por otro lado, otros dos maes empezaron a modificar el promod3, y a cambiarle cosas como scoping ak74u, atomic nades, cooked nades, etc. La última versión de DAMN fue la 0.61 Final, en ese entonces ya promod creo que iba como por la 4.21 o .22, y apartir de ahi, MavlP se unió a los otros 2 maes, para sacar una sola versión, de ahi llegaron hasta la v4.31 y por último el promod 4 final, muy depurado y completo a decir verdad. de CAL no se sabe pues empezaron con la DAMN v0.59, luego aprobaron la v0.61, y por ahora TODAS las ligas de CAL, estan suspendidas hasta nuevo aviso, tons ni idea de que va a pasar, pero lo más seguro es que se adopte este nuevo mod.
◄ Raven ► Posted February 28, 2009 Report Posted February 28, 2009 Maes pero tengo entendido que en CAL estaban usando el DAMN?Ya me cai del bus. Ponganme al dia Mae kalifa usted esta mas desaparecido que yo Va a volver a jugar?
Recommended Posts